Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamına İlişkin Duyuru

Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamına İlişkin Duyuru

26.11.2021 115

Ataması Yapılanlardan Göreve Başlamadan İstenilecek Belgeler

1-Nüfus cüzdanı fotokopisi (1 sayfa)

2-Son altı ay içinde çekilmiş 4 adet fotoğraf

3-Öğrenim belgesi (aslı ile birlikte fotokopisi)

4-Aşçı ve Aşçı yardımcısı unvanına yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belgenin aslı ile fotokopisi (alan mezunu olanlar için diploma yeterli olacaktır.)

5-İkametgâh belgesi

6-Askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair belge (erkekler için)

7-Atandığına dair yerleştirme belgesi

8-Başvuru sonuç belgesi

9-2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi

10-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığına dair belge

11-Güncel tarihli Adli Sicil Kaydı -Sabıka Kaydı (e-devletten barkotlu olabilir.)

12-Mal Bildirim Formu

13-Tam teşekküllü Devlet hastaneleri veya Üniversite hastanelerinden alınacak (Türkiye'nin her yerinde ve her iklim şartında Aşçılık görevini yapmasına engel olabilecek vücut veya Akıl hastalığı olmadığını bildirir Sağlık Kurulu Kararıdır.) ibareli sağlık kurulu raporu (raporda kişinin atandığı unvan belirtilecektir. Aşçılık, Aşçı Yardımcılığı, Fizyoterapist)

 

NOT: Görülen lüzum üzerine bu duyurunun yapılmasına ihtiyaç duyulmuş olup, Atamalara ilişkin Bakanlığımız tarafından gönderilecek yazı ve kararnamelerin Müdürlüğümüze ulaşmasının ardından hak sahiplerine tebligat yapılacak olup, tebligattan sonra 15 gün içinde yukarıdaki evrakların teslim edilmesi ayrıca istenilecektir. 

Kaynak: https://samsun.meb.gov.tr/